[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Wielki Grad (Great Hail) Na docelowy obszar spadają ciężkie bryły gradu [atak: 15, Walka 180/30/- -obrażenia: 8, typ obrażeń: od zimna, fizyczny, kruszy mury, próby: 1, radius: 2]Wodny Tancerz (Water Dancer) Przywołuje Wodnego Tancerza (Water Dancer) Przywołanie 70/40/9 -Zaraza (Pestilence) Wypuszcza trującą chmurę w powietrze [atak: 4, obrażenia: 3] Cała Mapa 80/30/- -%7łmij (Wyrm) Przywołuje ogromnego %7łmija (Wyrm) Jednostka 500/400/15 -%7ływiołak Wody (Water Elemental) Przywołuje żywiołaka wody Przywołanie 350/275/12 -Strona: 52 www.gry-online.plAge of Wonders II: The Wizard s Throne Poradnik GRY-OnLineSf e r a Zi emi :Nazwa/Opis/Właściwości Typ W/K/U OnRBazyliszek (Basilisk) Wzywa Bazyliszka (Basilisk) Przywołanie 500/400/15 -Głębokie Pęknięcie (Deep Fissure) Wystrzela na cel płonącą ziemię i zadaje od 2 Walka 80/15/- -do 8 obrażeń na budowle, rzut obronny zmniejsza obrażenia o 1/2 [atak: 20, obrażenia:8, typ obrażeń: fizyczny, kruszy mury, próby: 1]Kamienna Skóra (Stone Skin) Dodaje jednostce +3 do Obrony Jednostka 50/8/5 -Minotaur (Minotaur) Przywołuje Minotaura (Minotaur) Przywołanie 200/120/9 -Mistrzostwo w Sferze Ziemi (Earth Mastery) Przekształca wszystkie zródła magii Cała Mapa 1000/300/50 200na sferę ziemi i zwiększa wokół nich zasięg Twojej domenyMonstrualny Dzik (Dire Boar) Przywołuje ogromnego Monstrualnego Dzika (Dire Przywołanie 100/50/6 -Boar)Podniesienie Terenu (Raise Terrain) tworzy góry stanowiące przeszkodę dla Cel w obrębie 200/85/- -wszystkich armii domenyRówny Teren (Level Terrain) niweluje góry tworząc przejście dla armii Cel w obrębie 120/52/- -domenySwoboda Ruchu (Free Movement) Daje jednostce umiejętności Górska Wspinaczka Jednostka 69/10/2 -(Mountaineering), Leśnictwo (Forestry) i Pełzanie w Jaskiniach (Cave Crawling)Trujące Rośliny (Poison Plants) Wspomaga wzrost trujących roślin, które ranią Cel w obrębie 100/60/- -wszystko, co się wokół nich porusza domenyTrzęsienie Ziemi w Mieście (City Quake) Niszczy budowle i ludność wybranego Miasto 200/120/-miasta [atak: 8, obrażenia: 8]Ukamienowanie (Stoning) Bombarduje cel kamieniami [atak: 10, obrażenia: 2, typ Walka 70/10/- -obrażeń: fizyczny, próby: 6]Ukrycie (Concealment) Ukrywa jednostkę w roślinności na każdym terenie Jednostka 100/20/3 -Wibracje Ziemi (Earth Tremors) trzęsie całym polem walki zadając obrażenia Walka 180/20/- -jednostkom i budowlom; rzut obronny zmniejsza obrażenia o 1/2 [atak: 10, obrażenia: 8,typ obrażeń: fizyczny, kruszy mury, próby: 1]Zaklęte Drogi (Enchanted Roads) Zmniejsza koszt ruchu o 1/3 dla przyjaznych Domena 240/80/10 80jednostek poruszających się po Twoich drogachZłota Epoka (Golden Age) Zwiększa dochód złota wszystkich miast w twojej Domena 400/150/40 10domenie%7ływiołak Ziemi (Earth Elemental) Przywołuje żywiołaka ziemi Przywołanie 350/275/12 -Strona: 53 www.gry-online.plAge of Wonders II: The Wizard s Throne Poradnik GRY-OnLineSf er a %7ł y c i a:Nazwa/Opis/Właściwości Typ W/K/U OnRAnioł (Angel) Wzywa Anioła (Angel) (z Alternatywy 4 :)) Przywołanie 450/550/15 -Błogosławieństwo (Bless) Daje jednostce +2 do Odporności, +2 do Obrony i Jednostka 50/7/2 -Ochronę przed ZmierciąBoska Burza (Divine Storm) Boska Burza zmienia teren w bujną trawę i rani Cel w obrębie 350/100/- -jednostki na niej przebywające [atak: 15, obrażenia: 9] domenyBoski Czempion (Holy Champion) Daje jednostce Siłę Woli, premie +2 do Ataku i Jednostka 120/25/8 -+2 do Obrażeń przeciwko Złym jednostkomDomena %7łycia Wprowadza blask życia w twoją domenę, lecząc twoje jednostki na Domena 400/300/20 300początku każdej turyGwiezdne Pociski (Shooting Stars) Sprowadza na cel gwiezdny ogień [atak: 17, Walka 50/8/- -obrażenia: 7, typ obrażeń: boska energia, próby: 1]Jednorożec (Unicorn) Wzywa magicznego jednorożca Przywołanie 150/60/5 -Mistrzostwo w Sferze %7łycia (Life Mastery) Przekształca wszystkie zródła magii Cała Mapa 1000/500/50 300na sferę życia i zwiększa wokół nich zasięg Twojej domenyOdmłodzenie (Rejuvenate) Teren twojej domeny powoli zamienia się w trawę Domena 100/20/5 20Odpędzenie Nieumarłych (Turn Undead) Próbuje zranić i zastraszyć Nieumarłego Walka 150/10/- -[atak: 15, obrażenia: 4, typ obrażeń: od boskości, próby: 1]Zwięte Lasy (Sacred Woods) - Tworzy boskie lasy, które atakują wszystko, co Cel w obrębie 80/40/- -próbuje przez nie przejść domenyZwięty Gniew (Sacred Wrath) Poraża pole walki Zwiętym światłem, zadaje Walka 170/20/- -podwójne obrażenia Złym jednostkom [atak: 14, obrażenia: 6, typ obrażeń: od boskości,próby: 1]Uleczenie (Healing) Przywraca celowi 10 punktów życia Jednostka 50/15/- -Wielka Modlitwa (High Prayer) Błogosławi wszystkie przyjazne jednostki i każdej z Walka 240/40/- -nich leczy 3-5 punktów życiaWróżka (Fairy) - Przywołuje Wróżkę (Fairy) Przywołanie 150/90/6 -Wskrzeszenie (Resurgence) Pozwala Jednostce powrócić do życia i znów walczyć Jednostka 350/100/15 -Wskrzeszenie Bohatera (Ressurect Hero) Przywraca do życia zabitego Bohatera Cała Mapa 100/50/- -Strona: 54 www.gry-online
[ Pobierz całość w formacie PDF ]