[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.B.JaÅ„skie-go; 03.2003  zostaje powoÅ‚ane biuro generalne, jako instrument administracji central-nej Szkół JaÅ„skiego, koordynujÄ…cym i nadzorujÄ…cym wszelkÄ… dziaÅ‚alność szkół napoziomie taktycznym i operacyjnym356.Ponadto, od poczÄ…tku swojej dziaÅ‚alnoÅ›ci szkoÅ‚a zorganizowaÅ‚a wiele sesjii seminariów naukowych oraz konferencji i sympozjów357.CorocznÄ… tradycjÄ… uczelni sÄ…355Kronika SzkoÅ‚y., dz.cyt., s.224-225.356TAM%7Å‚E, s.225-232.357Do najważniejszych można zaliczyć: Dylematy demograficzne Polski do roku 2020  konse-kwencje edukacyjne, spoÅ‚eczne i gospodarcze (1997), MyÅ›l spoÅ‚eczna KoÅ›cioÅ‚a a przemianyw Polsce (1997), Wieloaspektowe ujÄ™cie historii lat komunizmu w Europie Zrodkowo-Wschodniej (1999),Gospodarka i ekonomia II Rzeczypospolitej (1999), promocja książki Uniwersytety w nauczaniu JanaPawÅ‚a II (1978-1988) wydanej przez Instytut BadaÅ„ Naukowych WSZiP, Rola wychowawcza uniwersyte-tu wedÅ‚ug nauki Jana PawÅ‚a II (1999), Ekonomiczno-finansowe problemy transformacji w nurcie katolic-kiej nauki spoÅ‚ecznej i myÅ›li Eugeniusza Kwiatkowskiego (1999), Demokracja i biurokracja w Unii Euro-pejskiej (2000), Bogdan JaÅ„ski wzorem na dziÅ›? (2000), Szkolnictwo wyższe dziÅ› i jutro z racji wydaniadrugiego tomu pt.Uniwersytety w nauczaniu Jana PawÅ‚a II (1989-1999) (2000), Strategia ukraiÅ„sko-polskiego partnerstwa gospodarczego (2000), Edukacja chrzeÅ›cijaÅ„ska Trzeciego TysiÄ…clecia (2001),MÅ‚odzież polska i litewska wobec spoÅ‚eczeÅ„stwa obywatelskiego  warsztaty dydaktyczne) (2001), Eduka- RozdziaÅ‚ III.Historia i struktura SzkoÅ‚y Wyższej im.Bogdana JaÅ„skiego 84zjazdy funkcyjnych pracowników, które poÅ›wiÄ™cone sÄ… wypracowaniu standardów pro-gramowych oraz strategii zarzÄ…dzania szkoÅ‚Ä….SpeÅ‚niajÄ… one również funkcjÄ™ integracyj-nÄ… i formacyjnÄ… w celu lepszej realizacji edukacyjnej i wychowawczej misji uczelni358.Tabela nr 2 przedstawia liczbÄ™ studentów sieci  Szkół JaÅ„skiego od poczÄ…tkuistnienia uczelni (1993) do poczÄ…tku roku akademickiego 2005/06.359TABELA 2.WYKAZ ILOZCI STUDENTÓW W SIECI SZKÓA JACSKIEGO.W tym naRok akademicki Miejscowość (wydziaÅ‚y) Liczba studentówpierwszym roku1993/94 Warszawa b.d.b.d.1995/96 Warszawa 264 b.d.poczÄ…tek 1996 Warszawa 324 b.d.1996/97 Warszawa 941 b.d.1997/1998 Warszawa + Aomża 2420 (Aomża: 326)1998/1999 Warszawa + Aomża b.d.(Aomża: 403)1999/2000 j.w.+ CheÅ‚m, ElblÄ…g, Kraków 6604 19512000/01 j.w.(1.10.2000) 8043 24592001/02 j.w.ok.9000 21552002/03 j.w.7958 13702003/04 j.w.7083 ponad 23002004/05 j.w.+ Opole ok.7000 ponad 27002005/06 j.w.ok.8000 2696Do przedstawionego powyżej wykazu należy dodać, że do koÅ„ca 2005 rokuSzkoÅ‚a wydaÅ‚a 1791 absolwentów360.Aktualnie (koniec 2005 r.) SzkoÅ‚a Wyższa im.Bogdana JaÅ„skiego to:" ponad 8 tys.studentów zdobywajÄ…cych wiedzÄ™ w szeÅ›ciu oÅ›rodkach akademic-kich (Warszawa, Aomża, CheÅ‚m, ElblÄ…g, Kraków, Opole);" wydziaÅ‚ zarzÄ…dzania i wydziaÅ‚ nauk spoÅ‚ecznych w Warszawie; wydziaÅ‚y za-miejscowe w CheÅ‚mie, ElblÄ…gu, Krakowie, Opolu; Wyższa SzkoÅ‚a ZarzÄ…dza-nia i PrzedsiÄ™biorczoÅ›ci im.Bogdana JaÅ„skiego w Aomży;" gimnazjum i liceum w Aomży oraz liceum w Krakowie;" studia na poziomie magisterskim na kierunku: zarzÄ…dzanie i marketing;cja polityczna w Polsce (2002), ASEAN a Polska (2002), Rola samorzÄ…du w budowie  maÅ‚ej ojczyzny(2003).Zob.TAM%7Å‚E, s.219-232.358TAM%7Å‚E, s.232.359Opracowano na podstawie danych uzyskanych z biura analiz SzkoÅ‚y Wyższej im.B.JaÅ„skie-go (archiwum wÅ‚asne).360TAM%7Å‚E. RozdziaÅ‚ III.Historia i struktura SzkoÅ‚y Wyższej im.Bogdana JaÅ„skiego 85" studia na poziomie licencjackim na kierunkach: politologia, socjologia, pedago-gika, gospodarka przestrzenna;" studia na 5 ww [ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wpserwis.htw.pl