[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Możesz zrobić przegląd wydarzeń z przeszłości i wyróżnić lekcje, które opanowałeś, którym stawiałeś opór i które wciąż powtarzasz.„Przeszłość to historia, przyszłość to tajemnica, a dzień dzisiejszy to dar, i dlatego nazywamy go teraźniejszością ".Większym wyzwaniem jest przyjrzenie się obecnej sytuacji i dokładne stwierdzenie, jakie lekcje są ci udzielane.Najtrudniej jest spojrzeć w przyszłość.Pragnienie, by już ukończyć szkołę życia, me przyśpiesza postępów w nauce i me sprawia, że lekcje są łatwiejsze.Poszukiwanie autentycznej lekcji przypomina zabawę towarzyską, w której pary szukają trudno dostępnych artykułów.Przypomnij sobie, że jesteś tu po to, żeby przyswajać sobie lekcje.Uprzytomnij sobie proces, jaki przechodzisz.Zwracaj uwagę na to, czego doświadczasz.Przykładaj się do działań, które pozwalają ci nauczyć się udzielanych ci lekcji.Proś o odpowiedzi, a zostaną ci udzielone.Wsłuchuj się z otwartym sercem.Zrób przegląd wszystkich możliwości.Traktuj swoje oceny jak zwierciadło.Dostrzegaj szansę w każdym kryzysie.Ufaj sobie.Wierz w siebie.Wejrzyj w siebie i traktuj wyższe „ja" jako przewodnika ułatwiającego podejmowanie wyborów.Obejmij współczuciem również siebie.Pamiętaj, ze me ma błędów, tylko lekcje (Trzecia Reguła).Kochaj siebie, ufaj swoim wyborom, a wszystko stanie się możliwe.O autorceDr Cherie Carter-Scott jest przedsiębiorcą, międzynarodowym wykładowcą, konsultantką, trenerką, autorką, prowadzi seminaria i przewodniczy Radzie Instytutu MMS, Inc (Kierowania Motywacją), specjalizującego się w promowaniu rozwoju osobistego i w organizowaniu treningów dla profesjonalistów.Pracowała z ponad 200 000 ludzi, prowadząc treningi i przeprowadzając prywatne konsultacje na całym świecie, między innymi dla takich firm jak IBM, GTE, Burger King i American Express Mieszka w Santa Barbara z mężem, córką i siostrą.Ma dwudziestopięcioletnie doświadczenie jako mówca, konsultantką ds.zarządzania, trenerką i nauczycielka.Jest autorką czterech książek.Dr Carter-Scott uzyskała doktorat w dziedzinie rozwoju indywidualnego i rozwoju organizacji za pracę Związek między satysfakcją pracowników a satysfakcją klientów.Prowadziła tez dwadzieścia trzy kursy promujące rozwój osobisty i zawodowy.Szczególnym darem dr Carter-Scott jest umiejętność zadawania celnych pytań, pozwalających odkrywać ludziom własne odpowiedzi dotyczące lekcji życiowych.Pomaga również przekształcać negatywne postawy w pozytywne zachowania.Dr Carter-Scott jest znana z tego, ze motywuje ludzi do brania odpowiedzialności za własne życie i wyzwalania w sobie sil do realizacji tego, co niemożliwe.Pracuje na zlecenie Fortune 500 dla przedsiębiorstw, stowarzyszeń, firm rodzinnych i przedsiębiorców jako animatorka i „trenerka" i uchodzi za dobrego ducha CEO.Dr Carter-Scott występowała w programie „Oprah, Regis i Kathie Lee" na antenie CNN, wzięła tez udział w ponad dwustu dyskusjach radiowych Prowadziła seminaria, warsztaty i wygłaszała odczyty w dwunastu krajach na trzech kontynentach, a jej kasety wideo, nagrania i książki wpłynęły na życie milionów ludzi na całym świecie.Wraz z Jackiem Canfieldem i Markiem Victorem Hansenem jest współautorką książki Chtcken Soup for the Global Soul, która ma się ukazać w 1999 roku.Oto propozycje dla osób pragnących skorzystać z usług dr Carter-Scott oraz Instytutu MMS, Inc (Kierowania Motywacją)- uczestnictwo w programach rozwoju osobistego lub treningach dla profesjonalistów, takich jak Trening negocjacji wewnętrznej oraz Trening dla animatorów lub konsultacjach albo treningach· zespołowych konsultacjach lub treningachprogramowaniaprzeprowadzania zmian w przedsiębiorstwach tworzenia zespołów,· kursach doskonalenia zarządzania, w tymumiejętności komunikowania sięrozwiązywania konfliktówtreningu konsultowania sprzedażysatysfakcji klientaprawidłowego prowadzenia spotkańumiejętności prowadzenia wywiadówoceny funkcjonowaniaumiejętności prezentacjiumiejętności radzenia sobie ze stresemumiejętności gospodarowania czasem,,książki i kasety autorstwa dr Chene Carter -ScottNegahohcs How to Ouercome Negatwity and Turn Your Life Around The Corporate Negahohc How to Successfully Deal with Negatwe Colleagues, Managers and Corpomtwns (Negahohcy — jak przezwyciężać negatywne nastawienia i współżyć w zespole z negaholikiem, jak radzić sobie skutecznie z negatywnie nastawionymi kolegami, szefami i firmami)The New Species The Euolution of the Hutnan Being (Nowy gatunek — ewolucja człowieka)The lnner Vtew A Womans Daily Journal (Spojrzenie do wewnątrz — codzienny dziennik kobiety)Numer telefonu (800) 321-6342 (NEGA) lub w Kalifornu (805) 563-0789strona komputerową www themms com e-mail 755073167 @ compuserve comDrogi Czytelniku,Książka Jeżeli życie jest grą, oto jej reguły — Dziesięć Reguł Człowieczeństwa próbuje odpowiedzieć na pytanie, dlaczego jesteśmy na ziemi.Praca ta poświęcona jest wsłuchiwaniu się, ufności i szacunkowi dla głosu wewnętrznego czy wiedzy wewnętrznej.Fundamentem tej pracy jest szacunek dla każdej jednostki i jej wyborów.Każdy człowiek ma wiedzę i osobistą siłę, pozwalającą zrealizować marzenia i na podstawie duchowego DNA wypełnić cel życia.Założyłam Instytut MMS, Inc w 1974 roku, by pomóc ludziom zyć zgodnie z regułami zawartymi w niniejszej książceJeśli chciałbyś kontynuować rozwój duchowy za pośrednictwem kursów, które proponujemy w naszej światowej sieci, skontaktuj się z naszą siedzibą w Santa Barbara Tam uzyskasz kontakt z filiami np w Holandii, Szwajcarii, Szwecji.Życzę ci, abyś opanował wszystkie lekcje na swojej drodze życia i zrealizował wszystkie marzeniadr Cherie Carter-ScottŻycie często przyrównujemy do gry, której zasady tworzymy w trakcie jej trwania
[ Pobierz całość w formacie PDF ]