[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Rogers C.(1969) Freedom to learn.Columbus: Merrill.Rogers C.(1983) Freedom to learn for the 80 s.Columbus: Merrill.Rogers E.M., Shoemaker F.(1971) Communication of innovations.New York: The Free Press.Rosenshine B.(1971) Teaching behaviors and student achievement.London: NFER.Rosenthal R., Jacobson L.(1968) Pygmalion in the Classroom.New York: Holt.RozporzÄ…dzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 marca 2001 r.w sprawie warunków i sposobu oce-niania, klasyfikowania i promowania uczniów i sÅ‚uchaczy oraz przeprowadzania egzaminów i spraw-dzianów w szkoÅ‚ach publicznych, Dziennik UrzÄ™dowy Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu Nr29, poz.323.Saunders L.(1999) A brief history of educational value added : How did we get to where we are? SchoolEffectiveness and School Improvement, 2.Sawicki M.(1981) Metodologiczne podstawy nauczania przyrodoznawstwa.WrocÅ‚aw: Ossolineum.Schulz E.M., Lee W.C., Mullen K.(2005) A domain-level approach to describing growth in achievement.Journal of Educational Measurement, 1.www.waip.com.plB.Niemierko, KsztaÅ‚cenie szkolne, Warszawa 2007,ISBN 978-83-60807-11-8, © by WAiP 2007Bibliografia390Schulz R.(1980) Procesy zmian i odnowy w oÅ›wiacie.WstÄ™p do teorii innowacji.Warszawa: PWN.Scriven M.(1967) The methodology of evaluation.W: R.E.Stake (red.) Perspectives of curriculum evalua-tion.Monograph Series on Evaluation, no.1.Chicago: Rand McNally.SÄ™dek G.(1995) Bezradność intelektualna w szkole.Warszawa: Wydawnictwo Instytutu Psychologii PAN.SÄ™dek G.(2000) Psychologia ksztaÅ‚cenia.W: J.Strelau (red.) Psychologia.PodrÄ™cznik akademicki.T.3.Jed-nostka w spoÅ‚eczeÅ„stwie i elementy psychologii stosowanej.GdaÅ„sk: GWP.Shön D.A.(1983) The reflexive practitioner.How professionals think in action, New York: Basic Books.Simon H.A.(1968) The future of information processing technology.Management Science, 9.Simon S.B, Bellanca J.A.(red.) (1976) Degrading the grading myths.A primer of alternatives to grades andmarks.Washington: ASCD.Skrzydlewski W.(1990) Technologia ksztaÅ‚cenia.Przetwarzanie informacji.Komunikowanie.PoznaÅ„: UAM.Skrzydlewski W.(1993) Kontekst multimedialnego modelu ksztaÅ‚cenia.W: W.Strykowski, W.Skrzydlewski(red.) DokÄ…d zmierza technologia ksztaÅ‚cenia.PoznaÅ„: UAM.Smith J.K.(2003) Reconsidering reliability in classroom assessment and grading.Educational Measure-ment: Issues and Practice, 4.Smith M.L., Rottenberg C.(1991) Unintended consequences of external testing in elementary Schools.Educational Measurement: Issues and Practice, 4.Sochor A.M.(1974) Aogiczeska struktura uczebnogo matieriaÅ‚a.Moskwa: Piedagogika.Spielberger C.D., Gonzales H.P., Taylor C.J., Anton W.D., Algaze B., Ross G.R., Westberry L.G.(1980) Pre-liminary profession manual for the Test Anxiety Inventory.Redwood City: Mind Garden.Stevens S.S.(1951) Mathematics, Measurement, and Psychophysics.W: S.S.Stevens (red.) Handbook ofExperimental Psychology.New York: Wiley.Stiggins R.J.(1991) Relevant classroom assessment training for teachers.Educational Measurement: Issuesand Practice, 1.Stożek E.(2006) Zadania rozrywajÄ…ce w testach.W: B.Niemierko, K.Szmigel (red.) O wyższa jakość egza-minów szkolnych.Część I: Etyka egzaminacyjna i zagadnienia ogólne.Kraków: PTDE.Strelau J.(1997) Inteligencja czÅ‚owieka.Warszawa: %7Å‚akStrelau J.(1998) Psychologia temperamentu.Warszawa: PWN.Strelau J.(2002) Psychologia różnic indywidualnych.Warszawa: Scholar.StróżyÅ„ski K.(1999) Chabrowe oczy reformy.Maszynopis.StróżyÅ„ski K.(2001a) SÅ‚uchanie a komunikacja.Polonistyka, 7.StróżyÅ„ski K.(2001b) Technologia informacyjna w nowoczesnej szkole.PoznaÅ„: eMP2.StróżyÅ„ski K.(2003) Ocenianie szkolne dzisiaj.Poradnik dla nauczycieli.Warszawa: PWN.StróżyÅ„ski K.(2006) Wykorzystanie diagnozy edukacyjnej.W: B.Niemierko i K.Szmigel (red.) Etyka egza-minacyjna.Matura.Kraków: PTDE.Strykowski W.(1993) Miejsce technologii ksztaÅ‚cenia wÅ›ród nauk pedagogicznych.W: W.Strykowski,W.Skrzydlewski (red.) DokÄ…d zmierza technologia ksztaÅ‚cenia.PoznaÅ„: UAM.Strykowski W., Skrzydlewski W.(red.) (1993) DokÄ…d zmierza technologia ksztaÅ‚cenia.PoznaÅ„: UAM.B.Niemierko, KsztaÅ‚cenie szkolne, Warszawa 2007,ISBN 978-83-60807-11-8, © by WAiP 2007Bibliografia391Symela K.(1994) KsztaÅ‚cenie moduÅ‚owe projektowanie i wdrażanie w szkoÅ‚ach zawodowych.W: S.M.Kwiatkowski (red.) KsztaÅ‚cenie zawodowe w warunkach gospodarki rynkowej.Warszawa: IBE.SysÅ‚o M.(2005) Rozwój technologii informacyjnej a edukacja stan, kierunki, wyzwania
[ Pobierz całość w formacie PDF ]